Sredo, 19. 5. 2021, so drugošolci namenili raziskovanju. V sklopu naravoslovnega dne so opazovali in
raziskovali različne snovi. Navodila za delo so dobili zapisana na listu in so jih morali sami prebrati.
Učiteljice smo podale zgolj nekaj osnovnih navodil in napotkov za delo, nato pa spremljale
samostojno delo učencev po postajah.
Učenci so skozi različne aktivnosti opazovali različne lastnosti snovi. Z vsemi petimi čutili so zaznavali
predmete in snovi v svoji okolici. Na drugi postaji so med seboj mešali različne snovi in opazovali, kaj
se z njimi dogaja. Na naslednji postaji pa so morali z različnimi orodji in pripomočki ločevati različne
zmesi in ugotoviti, kdaj lahko snovi ločijo in kdaj jih ne morejo.
Svoja opažanja in ugotovitve so nato zapisali tudi na učni list. Ob koncu dne so skupine druga drugi
poročale o svojih ugotovitvah.
Učenci so v aktivnostih zelo uživali in se izkazali v natančnem branju navodil. Drug drugega so
spodbujali k natančnosti pri izvajanju poizkusov in izpolnjevanju opazovalnih listov.
Zapisala: Janja Leskovar

(Skupno 41 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost