Dober dan.

Danes vam bom povedal kaj se mi je dogajalo v današnjem dnevu. Zbudil sem se ob 6.47 in se pripravil na odhod. Ob 8.00 smo se z avtobusom odpravili na pot. Med potjo smo veliko kričali, se pogovarjali in pili sok. Ko nas je tiščalo na WC smo se ustavili. Ob 12.00 smo prispeli v dom. Ob 13.00 smo imeli kosilo. Po kosilu smo igrali nogomet. Igrali smo A razred proti B. A razred je razbil B Po tem smo šli na pohod do stare koče. Učiteljica Snežana nam je pripovedovala o tej koči. Po pohodu smo si ogledali razgled nad Dravinjsko dolino. Po tem sem jaz začel pisati dnevnik, ki ga zdaj bereš ti. To je bil moj super dan!

Gašper Horvat

Ko sem se vkrcal na avtobus sem bil zelo vesel. Ko smo v Krškem prišli na zadnji rondo se nismo zavedali, da so kovčki padli iz prtljažnika. Naredili smo veliko paniko. Voznik je hitro ustavil avtobus in naše najboljše učiteljice so šle po njih. Ko smo nadaljevali pot smo bili vsi pripravljeni če bo še kaj zanimivega. Končno smo le prišli na cilj, ampak ko sem slišal pravila, mi je že vse skoraj padlo dol. Šli smo na kosilo. Po kosilu smo imeli počitek. Učiteljice so nas prepričale, da gremo na pohod. Hodili smo v breg in prišli do zelo lepega travnika z zelo lepim pogledom. Vodnica nam je povedala veliko zanimivih stvari, vključno z eno tragedijo. Pohiteli smo nazaj na pot in prišli do zelo lepe pohorske hiše. Ogledali smo si notranjost. Šli smo nazaj v gozd in prišli do razcepa, kjer smo naredili stolpe iz kamenja. Blizu doma smo fantje našli luknjo. Prišli smo nazaj v dom in začeli pisati dnevnik.